پزشک
بررسی درآمد ها و هزینه های مطب، مدیریــت پرونــده های الکترونیکی پزشکـی
کنترل و بررسی خدمات ارائه شده و تراکنش های مالی و...
منشی
ثبت اطلاعات پرونده های بیماران، مدیریت نوبت ها و وقت های ملاقات ،همچنین ثبت خدمات ارائه شده به بیمار و تراکنش های مالی
بیمار
مشاهده پرونده الکترونیک خود و وضعیت خدمات ارائه شده ، تراکنش های مالی و پرداخت های صورت گرفته بهمراه مشاوره آنلاین
ویژگیهای نرم افزار تبسم
1- مدیریت پرونده الکترونیکی
ثبت و مدیریت تمامی اطلاعات مورد نیاز پزشکی
خدمات ارائه شده وتراکنش های مالی هر بیمار
2- مدیریت درآمد ها و هزینه ها
مشخص کردن هزینه های مربوط به کلیه خدمات ارائه شده
ثبت و مدیریت درآمد ها و هزینه های مطب
گزارشات متنوع
گزارش درآمد ها و هزینه های مطب به صورت نموداری و گزارش وجوه دریافتی از بیماران به تفکیک روز و نوع دریافت
ارتباط با بیمار
امکان ارسال پیشنهادات، انتقادات و ثبت درخواست
مشاور آنلاین و نظر خواهی از کادر پزشکی توسط بیمار
پاسخگویی به تمام درخواست های بیمار
پیگیری نحوه ارائه خدمات
امکان ثبت میزان رضایت بیماران و نظر سنجی از آنها بابت کیفیت ارائه خدمات ، وضعیت مطب، تجهیزات و نحوه برخورد کادر درمان و. ..
ماژول های نرم افزار
پرونده پزشکی
بی شک به واسطه ظهور پرونده های الکترونیکی نوع درمان مطلوب و رضایت بخش تری را شاهد خواهیم بود.چرا که باعث دسترسی آسان به اطلاعات، کاهش خطاهای پزشکی، آگاهی بیشتر از عملکرد کادر درمانی، سوابق پزشکی بیمار و تشخیص دقیقتر پزشکان خواهیم بود . ارتقا سطح درمان بیماران با مدیریت و نظارت بر پرونده های آنها
• درج مشخصات پرسنلی بیمار (نام و نام خانوادگی ، کدملی، شماره همراه ، سن آدرس و ...
• جستجوی بیمار با استفاده از نام و نام خانوادگی کدملی ، شماره موبایل و ...
• درج وضعیت پزشکی بیمار
• امکان ثبت مشخصات پزشکی بیمار شامل: تاریخ تشکیل پرونده ، شماره پرونده ،علت مراجعه و وضعیت پزشکی بیمار
• امکان معاینه دندان و اقدامات انجام شده به صورت گرافیکی بر اساس شماره دندان و موقعیت آن
• ثبت طرح درمان قابل ارائه برای بیمار
• امکان آرشیو همه تصاویر، گزارشات و ... مربوط به پرونده بیمار
مدیریت وضعیت دندانها
• قابلیت جستجو پرونده بیمار با استفاده از تمامی اطلاعات وارد شده در پرونده
• قابلیت نمایش وضعیت دندان های بیمار به صورت گرافیکی با قابلیت علامت گذاری و درج اقدامات انجام شده و قابل انجام
نوبت دهی
ممکن است گاهی اوقات بیماران بنا بر دلایلی، زمان نوبتی که از قبل داشته اند را فراموش کنند. در بسیاری از مطب ها و کلینیک ها، یکی از کارهایی که منشی با پرسنل مرکز انجام می دهند، تماس با بیماران و یادآوری وقت ویزیت آنهاست. اما به واسطه نرم افزارتبسم دیگر هیچگونه نگرانی و صرف وقت در این خصوص وجود ندارد. چرا که می توانید عملیات یادآوری وقت قبلی بیماران را به این نرم افزار بسپارید و بیمار را از زمان رزرو شده اش مطلع کنید.
• امکان تعیین نوبت های بعدی بیمار
• امکان مشاهده نوبت ها توسط بیمار
• اطلاع رسانی به بیمار جهت یاد آوری نوبت های بعدی
• گزارش نوبت های ارائه شده به بیماران
سوابق درمان
ثبت درمان ها ی انجام شده و خدمات ارائه شده به بیمار
امکان ثبت هزینه ها به واسطه خدمات انجام شده
نمایش گزارش درمان، خدمات انجام شده و حسابهای کاربری
مدیریت درآمد های مطب
• ثبت مبالغ دریافتی
• تعین نحوه دریافت مبلغ و تاریخ مربوطه جهت ارائه گزارشات درآمدی
• امکان مشاهده مبالغ دریافتی به تفکیک بیماران
• ارائه وضعیت مالی هر بیمار با توجه به خدمات ارائه شده و مبلغ دریافتی
• امکان شناسایی بیماران بدهکار جهت پیگیری های لازم
مشاوره آنلاین
• امکان ثبت درخواست مشاوره توسط بیمار
• ارائه پاسخ از طرف پزشک توسط مشاوره های ثبت شده
• مشاهده لیست مشاوره ها و پاسخ های ثبت شده در محیط کاربری مربوط به هر بیمار
پیشنهادات و انتقادات
با دریافت بازخوردهای مختلف در قالب پیشنهادات و انتقادات قادر به نظارت بیشتر و مدیریت مطلوب تر بر عملکرد مجموعه کادر درمان ، وضعیت مطب و خدمات ارائه شده به بیماران خواهیم بود .
هزینه ها
مدیریت هزینه ها جهت شناسایی، جمع آوری و طبقه بندی اختصاصی هزینه های صورت گرفته، کمک در برنامه ریزی کنترل و حفظ محدوده مطلوب هزینه ها
وضعیت مطب “ قبل” از استفاده نرم افزار تبسم
وضعیت مطب “ بعد” از استفاده نرم افزار تبسم